.

۱۳۹۳ آبان ۱۴, چهارشنبه

اعلان بیعت مجاهدین مصری انصار بیت المقدس با خلیفه ابوبکر بغدادی

نتيجة بحث الصور عن انصار بیت المقدس
نتيجة بحث الصور عن انصار بیت المقدسمجاهدین انصار بیت‌المقدس که در استان سینا در شمال مصر فعالیت می‌کند، طی بیانیه‌ای، بیعت خود را با خلافت اسلامی  اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروه انصار بیت‌المقدس در بیانیه خود آورده است: «ما امروز و پس از توکل به خداوند متعال و استخاره، تصمیم گرفتیم با امیر المومنین ابی بکر القرشی الحسینی البغدادی به عنوان خلیفه مسلمانان در عراق و شام و دیگر کشورهای اسلامی، بیعت کنیم.»
این بیانیه افزوده است: «از برادرانمان در سرزمین کنانه، غزه، لیبی و دیگر کشورهای مغرب و مشرق می‌خواهیم که به خدا توکل کرده، به سوی ما بشتابند و با امیر المومنین بیعت کنند. تا مسلمانان را متحد کنیم، کلمه خدا را عالی‌ترین قرار دهیم و پرچم لااله‌الاالله محمد رسول الله را بر فراز همه کره زمین برافرازیم.»

انصار بیت‌المقدس، بزرگترین گروه اسلامگرای تندرو در مصر است. این گروه از سال‌ها پیش، حملاتی علیه دولت ترتیب می‌دهد که به کشته شدن صدها‌ تن از نیروهای امنیتی در شبه‌جزیره سینا و دیگر مناطق مصر انجامیده است.


در ادامه بیانیه گروه انصار بیت‌المقدس آمده است: «خداوند در این روزها برای مسلمانان فرصتی فراهم کرده که چشم پوشی از آن جایز نیست، این فرصت برپایی کشور اسلامی است که در راس آن، امیر المومنین البغدادی القرشی الحسینی قرار دارد. خداوند او را حفظ کرده و بر دشمنان اسلام و مسلمین از صلیبی‌ها، سکولارها، ملحدان، منافقان، مرتدها و همپیمانانشان، پیروز کند.»

در پایان این بیانیه آمده است: «با خداوند عزوجل پیمان می‌بندیم که جهاد خود را علیه نیروهای ارتداد و یهودیان تا زمانی که خداوند ما را بر آن‌ها پیروز کند و از خون شهدا و قربانیان ما انتقام بگیرد، ادامه دهیم.»

هیچ نظری موجود نیست: