.

۱۳۹۳ آبان ۲۳, جمعه

خلیفه اسلام پیام جدید صوتی منتشر کرد

ابوبکر البغدادی رهبر گروه خلافت اسلامیپیام صوتی خلیفه ابوبکر البغدادی پس از انتشار گزارش‌های متناقضی از حمله هوایی آمریکا در روز ۱۶ آبان به رهبران خلافت در عراق و خبر زخمی شدن رهبر آن منتشر شده است.
آمریکا روز سه شنبه گفت نمی‌تواند تایید کند که ابوبکر البغدادی در این حملات که در نزدیکی شهر فلوجه صورت گرفته، کشته یا زخمی شده است.
پیام صوتی خلیفه البغدادی تاریخ مشخصی ندارد اما در آن به اظهارات مقامات آمریکایی در روز ۱۶ آبان اشاره شده است. باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در این روز اعلام کرد که با اعزام ۱۵۰۰ نیروی نظامی دیگر به عراق موافقت کرده است.
ابوبکر البغدادی در پیام صوتی خود، به رهبران عربستان گفت: «این پسران حرمین، سر افعی و منبع مرض آنجاست... شمشیر‌های خود را از نیام در آورید و با زندگی وداع کنید. برای "آل سلول" هیچ امنیتی نباید وجود داشته باشد».

ابوبکر البغدادی گفت سوگند وفاداری و بیعت پیروانش در لیبی، یمن، عربستان سعودی و الجزایر را پذیرفته است.
او در این پیام صوتی گفته است: «ای سربازان حکومت اسلامی، آتشفشانی از جهاد در همه جا شعله‌ور کنید. زمین را با آتش از همه جهات روشن کنید».
البغدادی با اشاره به حمله‌های نظامی نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا می‌گوید: «با وجودی که این جنگ صلیبی از همه جنگ‌ها شدید‌تر و سخت‌تر است اما بزرگ‌ترین شکست آنهاست».
خلیفه اسلامی در این پیام وعده داده که تا آخرین نفر به جنگ ادامه می‌دهد.
این اولین اظهار نظر علنی خلیفه پس از حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به مواضع آن در عراق و سوریه است.
خلیفه گفت: «خدا به ما فرمان جهاد داده است. به این دلیل است که سربازان دولت اسلامی می‌جنگند... آن‌ها هرگز جنگیدن را‌‌ رها نمی‌کنند حتی اگر یک سرباز باقی مانده باشد. آن‌ها جنگیدن را‌‌ رها نمی‌کنند برای اینکه زیر بار اهانت نمی‌روند».

هیچ نظری موجود نیست: