.

۱۳۹۳ شهریور ۳, دوشنبه

اعلامیه سازمان جیش العدل:سال 94 تصفیه غیر بومیان و عوامل رژیم از بلوچستان


واگذاری حاکمیت به ملت بلوچ حق مسلم این ملت تحت ستم است

 به نام عدل
سازمان جیش العدل اعلام میدارد که در راستای حقوق ملت بلوچ و اهل سنت و حفظ تمامیت ارضی بلوچستان بپاخواسته و در این راستا هیچ گونه مصلحت و منفعتی غیر از آزادی این ملت و سرزمین از تحت ستم و ظلم ظالمان را در برنامه آزادی بخش خویش ندارد.
بنابراین به رژیم و عوامل فریب خورده و عمال دست نشانده اش در بلوچستان هشدار داده که در راستای واگذاری حاکمیت بلوچستان به ملت بلوچ گام بردارند ودر صدد ترک بلوچستان و عذر خواهی از این ملت که بیش از سی و پنج سال بر انها ظلم و ستم روا داشته اید برآیید و جبران خسارت نمایید .
پایان این فرصت ترکء بلوچستان ،پایان سال 1394 می باشد و پس از آن هر بیگانه ظالمی که به این اعلامیه صادر شده توجه و التفاتی ننموده باشند به مثابه دشمن با آنان برخورد خواهد شد .
همچنین به عوامل فریب خورده بومی(بلوچ) که جذب بدنه تروریستی سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات گشته اند و دست ظالمین بر ظلم و ستم بیشتر بر علیه ملت خویش گشته اند هشدار می دهیم که تا پایان این تاریخ فرصت برگشت و توبه شماست تا از ظلم و جنایت و خدمت در راستای اهداف این رژیم دست کشیده و به آغوش پر مهر ملت و عفو سازمان بپیوندید. و تا پایان سال 1394 باید تمامی ادارات منجمله آموزش و پرورش به استخدام بومیان پرداخته و در راستای انتقال غیر بومیان و زابلی ها از مناطق و ادارات مختلف بلوچستان گام بردارند.
 ما خواهان جدایی و استقلال طلبی نبوده و نیستیم بلکه خواهان آنیم که بلوچستان بصورت یک ایالت خودمختاراداره شود و منافع و معادن و درآمد حاصله از این خاک در راستای بهبود و بهروزی ملت بلوچ اهلسنت استفاده شود و پایبند به اصول فدرالیسم هستیم تا با تشکیل حکومت خودمختار بتوانیم از اصالت ،هویت ،فرهنگ و هنر و دین  و سرزمین ملت خویش حفاظت کنیم.
پس از گذشت 86 سال حکومت پهلوی و خمینی این حق این ملت است که به خودمختاری برسند .و این خواسته ای غیر قانونی و نا مشروع نمی باشد.تا زمانی که بلوچستان به حق خودمختاری خویش نرسد وضعیت موجود که برگرفته از ظلم و ستم و تبعیض و جنایت است از چهره بلوچ و بلوچستان پاک نخواهد شد. با اخراج غیر بومیان خواهان اشتغال بومیان و رفع فقر و محرومیت هستیم و سیاستی بیش از این را دنبال نکرده و نمی کنیم.
بنابر این در آخر اعلام میداریم که فرصت ترک بلوچستان پایان سال 1394می باشد و در این میان باید تمامی ادارات و شغلها به ملت بلوچ واگذار شود و کلیه نیروهای غیر بومی باید بلوچستان را ترک و نیروهای بومی بر سرکار آیند تا اداره و امنیت کلی و کامل بلوچستان توسط خود ملت بلوچ تامین شود.
پس از نشر این اعلامیه  هشدار، این تاریخ قابل تمدید نیست و غیر بومیان شاغل چه در ادارات و ارگانهای نظامی و غیره باید بصورت خودجوش و شخصا در جهت انتقال خویش درخواست نمایند زیرا رژیم حکم انتقالی برای آنان صادر نخواهد کرد و خواهان کشته شدن آنان در بلوچستان است.
سازمان جیش العدل
جمعه، 31 مرداد ماه 1393 برابر با 22-08-2014

هیچ نظری موجود نیست: